Introduktionstråd

Jag hittade ingen introduktionstråd så startar en helt sonika! Från de senaste veckornas isolering har jag lärt mig att det är väldigt viktigt med de sociala kontakterna också upphålls och utvecklas.

I det här fina initiativet där jag utgår från att många som inte tidigare känner varandra kommer delta behövs förstås först ett hej.:slight_smile:

Jag sitter just nu hemifrån i Göteborg och jobbar men har min lönejobb i Stockholm. Då mitt jobb har tillgång till fräs och 3D-skrivare så har jag redan jobbat med dem för att leverera till sjukvården där och det är nu på banan. Samtidigt sitter jag här och har en enklare 3D-skrivare så försöker komma ikapp och se vad vi kan göra här lokalt också - det var så jag hittade hit!

Jag kommer under dagen och tiden som kommer börja hålla min lokala skrivare matad för att skapa skyddsvisir enligt instruktion.

För stunden har jag inget mer att tillföra här än ett hej alla och ett fast virtuellt handslag!

Hej @jwalck! Trevlig idé!

Jag heter Carl och studerar Teknisk fysik på Chalmers. Mitt mål är att försöka hjälpa till så gott som möjligt med koordination och organisation på distans då jag sitter självisolerad med lite symptom.

Mvh Carl