Hyper Island

Hej,

en målgrupp som skulle vara roligt att få in till Beta är workshopledare/facilitatorer, enligt tips från en besökare på 1 års festen så finns en sådan utbildning på Hyper Island. Studenter är ju generellt peppade att göra saker där det finns möjligheter och roliga miljöer, skulle därför vilja bjuda in dem till huset. Tänker mig att de som håller i utbildningen även har kontakt med de som gått ut, och kanske kan tipsa om frilansande processledare som skulle trivas hos oss.

Så frågan är vilka ingångar/kontakter har vi på Hyper Island? Kan ni tipsa om namn som redan känner till oss så kan jag kontakta dem.

/S

1 Like

Är det lugnt om jag flyttar tråden till Beta members så kan jag tagga lite folk?

ja visst!

@guff, du känner folk?
@Ollxor också kanske, och @jonasjohansson?

Bästa ingången är kanske Alexander som gjorde sin praktik här? Jag har tidigare mailat ut till alla som studerat, eller studerar på Hyper.

1 Like

Hej! Är du i huset någonting i veckan? Det skulle vara fint att få träffa dig om det går…:slight_smile:
Hur längesen gjordes ett utskick? och var det mer av allmän karaktär för kännedom om huset eller fanns en specifik fråga? Undrar också om vi fick någon respons?

Var får jag tag på Alexander? Finns han här på forumet?

Allt gott!

Jag kan koppla ihop dig med Alexander. Har också en annan kontakt som fortfarande studerar på Hyper som är väldigt taggad på huset generellt. Har hört av sig flera gånger.

1 Like

Perfekt!!

Ping :slight_smile:

Det får nog vänta lite. :slight_smile:

@SofiaAnner maila mig eller lägg till mig på Messenger är du snäll :slight_smile:

www.jonasjohansson.se

1 Like