Connect with Hugi

Hi! There is a contact form on my website. Submissions to that form end up in this thread. Once I have gotten back to you, remember that you can mute this thread to avoid further notifications.

See how to mute this topic

Screenshot 2020-10-07 at 20.06.40

PS. If you want your own contact form like this one, let me know and I will write a manual.

Why do you want to get in touch?
What’s the organisation number and correct company name for Blivande? I wish to apply for funding from Belysningsstiftelsen.

You’re in luck, there is a manual for that! (Only available to Blivande members)

Why do you want to get in touch?
Hello Hugi!

I am a content producer, currently studying at Medieinstitutet (Online Video Producer program). I’m very interested in Blivande and think it would make a very exciting story.

I would love to discuss the opportunity to make a short film (3-5 min), or a series of films even! I’m thinking one part could be about you as the co-founder of Blivande and the idea behind the project. And another part about the plans you have for Blivande in 2021 (this could be filmed at a later stage when you have come further with the artist collaborations etc).

The purpose from my side is to build my portfolio of work, so I’m very flexible in terms about what stories you want to tell, or what you need from a marketing perspective. (and I don’s charge any fee) I’m thinking that the films could be used to recruit members and artists for future projects for example, distributed on your Facebook/website/etc.

If it would be possible, I would love to film an interview with you already next week, as I have a project for my course that I would like to use it for.
But I understand if that’s too short notice.

I look forward to hear from you!

/Sinikka
M: 0700327429
E: sinikkaheden@medieinstitutet.se

1 Like

Hi Sinikka! I would be happy to participate in this project. I’m available on Tuesday next week at 16:00 if that’s a good time for you?

Svenska funkar ocksÄ, förresten!

Hej!

UrsÀkta försenat svar, jag försökte svara pÄ ditt mejl, vilket ju inte funkade.
Men nu listade jag ut att jag ju skulle gÄ in och skriva hÀr :slight_smile:

Vad roligt att du Àr intresserad av projektet!

Imorgon har jag tyvÀrr fullt upp pÄ skolan. Har tÀnkt om lite ocksÄ och kÀnner att det Àr synd att stressa fram nÄgot. BÀttre att vi ses först och pratar igenom vÄra idéer och gör en plan. Min bror John sa att ni faktiskt hade planerat att göra filmer! sÄ gissar att ni har en hel del idéer av vad ni vill göra.

NÀsta vecka och framÄt Àr betydligt lugnare för mig. Hur ser det ut för dig dÄ?

BĂ€sta,
Sinikka

Ah! Inte sÀker vad som strulat. Men bra att det gÄtt fram nu.

Ja, sedan du först hörde av dig har det skett en intressant utveckling. Vi kommer behöva göra en film pÄ 8-10 minuter, en slags digital tour av Blivande, som mÄste vara klar redan 4 november! Hur ser ditt schema ut? Om du har tid att vara med pÄ detta blir det tillsammans med ett litet team.

LÄter jÀttespÀnnande! Skulle gÀrna vara med, men har en deadline nÀsta vecka som jag mÄste prioritera dessvÀrre. Jag pluggar ju heltid sÄ jag hade tÀnkt att jag kunde jobba med ett projekt parallellt utanför studierna med ett lÀngre tidsspam (för att inte ta vatten över huvudet!)

Men om det gÄr att vara med pÄ ett hörn pÄ detta projekt sÄ skulle jag ha tid fredag 30:e oktober och mÄndag 2:a nov. Jag kan bÄde filma & redigera, vad behöver ni?

1 Like

Grymt. Återkommer!